Wednesday, March 16, 2011

i aM freE riGHt nOw ...weEeeEEee ..

huhu ..assalammualaikum n salam 1 malaysia ..hee..lame suda tak update ini belogg ..haa ,senanye xtaw nk tulis ape kt sini ...bb aku lagi slese tulis psl "curahan hati" aku ni kat dlam diari je ...u know ,skang i bebas ..bebas buat ape yg aku suke .skang pon aku da lupekan 'die' tu .aku bukan suke pon ngan 'die' biaq pi lah depa ngan hidup depa .aku da tak kesah ..aku pon malas nk berat2 kan kpale otak aku ni nk pk kan pasal sape2 or ape2 ..eeeeii ,xgomalah pikir2 ag psal ni ...den pk sal idop den ari2 lagi bagos .malas nk ade commitment ngan sape2 or ape2 ag ..nyusahkan aku je ..huh .cukop lah skali ....skali tu pon nyusah kan idop den ...bukn sodap pon lw de commitment ngan ssape ni ...tambah ag ngan org yg kite sbona2 eah yg kite tol2 xsuke ...mang la xindah penyudah eah ..haha .tu lah ,huh ..tah pape .bodo nye org .nyampah den pk sal kau .tapi mntak maap la den mang langsung xdo raso papo ket kau .yg sbolum2 ni tu sajo je nk nyodap an ati spaye den ley blaja trime kau ...tapi xbulih ...,,tp yg sbona2 ea mang xdo ..ILEKK !! ..hhaha .trime lah knyataan ye ..huhu .......tu jelah ..dadaaa ..hee

No comments:

Post a Comment